Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli – Josef Ševčík
Josef Ševčík
Bakalářská práce
Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Renewed czech retro brands and their consumer perception
Anotace:
Tato práce se zabývá obnovenými českými retro značkami a tím, jak jsou vnímány spotřebiteli. Teoretická část definuje pojem retro v souvislosti se značkou a představuje příběhy takových značek na českém trhu. V praktické části je pak analyzován výzkum formou focus group, který zkoumá vnímání těchto značek spotřebiteli napříč věkovými kategoriemi. Cílem celé práce je zmapovat fenomén retro na českém …víceAbstract:
This thesis deals with the renewed Czech retro brands and how they are perceived by consumers. The theoretical part defines retro in relation to the brand and it is representing stories of such brands on the Czech market. In the practical part there is a research by form of focus group analyzed, which examines consumer perception of these brands across all age categories. The aim of this thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Zuzana Chytková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Veronika Mihalíčková -
Vnímání retro značek u generace Z
Martin Dvořák -
Retro značky a jejich vnímání spotřebiteli
Filip Mack -
Vnímání českých retro značek dle věkové struktury zákazníků
Markéta Lipavská -
Výzkum vnímání retro značek v současnosti
Hana VEBEROVÁ -
Consumer perception of cosmetics quality in China
Jingyi Qi -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl