Josef Ševčík

Bakalářská práce

Obnovené české retro značky a jejich vnímání spotřebiteli

Renewed czech retro brands and their consumer perception
Anotace:
Tato práce se zabývá obnovenými českými retro značkami a tím, jak jsou vnímány spotřebiteli. Teoretická část definuje pojem retro v souvislosti se značkou a představuje příběhy takových značek na českém trhu. V praktické části je pak analyzován výzkum formou focus group, který zkoumá vnímání těchto značek spotřebiteli napříč věkovými kategoriemi. Cílem celé práce je zmapovat fenomén retro na českém …více
Abstract:
This thesis deals with the renewed Czech retro brands and how they are perceived by consumers. The theoretical part defines retro in relation to the brand and it is representing stories of such brands on the Czech market. In the practical part there is a research by form of focus group analyzed, which examines consumer perception of these brands across all age categories. The aim of this thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Zuzana Chytková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31690

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management