Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie – Markéta Robičková
Markéta Robičková
Bakalářská práce
Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie
The Role of Social Pedagogy at Schools in the Time of the Pandemic
Anotace:
Sociální pedagogika hraje důležitou roli ve školách zvláště pro žáky se sociálním znevýhodněním. Pandemie COVID-19 v roce 2020 uzavřela školy v České republice a převedla vzdělávání na distanční formu. Tato práce hodnotí dopad pandemie na roli sociální pedagogiky ve školách. Popisuje sociálně pedagogické činnosti na českých školách před pandemií a hodnotí, jak se jejich nabídka změnila kvůli přechodu …víceAbstract:
Social pedagogy plays an important role in schools, especially for socially disadvantaged pupils. The COVID-19 pandemic in 2020 closed schools in the Czech Republic and shifted education to distance learning. This paper evaluates the impact of the pandemic on the role of social pedagogy in schools. It describes social pedagogical activities in Czech schools before the pandemic and assesses how their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Robičková, Markéta. Role sociální pedagogiky ve škole v období pandemie. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Meziškolní mobilita a předčasné odchody žáků ze středního vzdělávání očima pracovníků školního poradenského pracoviště
Michaela Mrázová -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Jan Viktorin -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Sociálně pedagogické perspektivy v činnosti mateřských center
Lucie Šiklová -
Sociálně pedagogické aspekty v činnostech sociálních pracovníků
Kristýna Komárková -
Vliv řízené mentální činnosti se zaměřením na všímavost na sociálně-kognitivní schopnosti a chování žáka
Adéla Ticová -
Sociálně pedagogické aspekty činnosti domu dětí a mládeže a školní družiny
Miroslava Večeřová