Metodologie CLIL ve výuce primární matematiky se zaměřením na anglický jazyk – Petra ŠKEŘÍKOVÁ
Petra ŠKEŘÍKOVÁ
Master's thesis
Metodologie CLIL ve výuce primární matematiky se zaměřením na anglický jazyk
Primary Education Mathematics CLIL Methodology from the Perspective of the English Language
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou metodologie CLIL, konkrétně užitím metodologie CLIL ve výuce primární matematiky se zaměřením na anglický jazyk jakožto prostředek komunikace. V teoretické části je vymezena základní charakteristika metodologie CLIL a možnosti využití na primární škole. Praktická část popisuje vytvoření krátkých cizojazyčných aktivit, tzv. language showers (jazykových sprch …viacAbstract:
This thesis deals with issues of the CLIL methodology, especially using the CLIL methodology in primary maths from the perspective of the English language as the way of communication. The theoretical part focuses on basic characteristic of the CLIL methodology and the opportunities to use the CLIL methodology at primary schools. Practical part is to deal with making short activities in foreign language …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zverejniť od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKEŘÍKOVÁ, Petra. Metodologie CLIL ve výuce primární matematiky se zaměřením na anglický jazyk. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka (CLIL) v odborných předmětech na Vysokém učení technickém v Brně
Valeriia Denysenko -
Integrovaná výuka přírodovědných předmětů na SŠ
Markéta BARTOŇOVÁ -
Integrovaná výuka a mezipředmětové vztahy v přírodovědných předmětech pohledem učitelů z praxe
Veronika RAJTMAJEROVÁ -
Integrovaná výuka českého jazyka, slohu a literatury na gymnáziu. Návrh koncepce
David FRANTA -
Integrovaná výuka českého jazyka a literatury na základě románu P. Soukupové Klub divných dětí
Anna Kovalská -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen
Názov
Vložil
Vložené
Práva