Petr STANKUŠ

Bachelor's thesis

Analýza algoritmů pro procedurální generování virtuálního světa

Analysis of algorithms for procedural virtual world generation
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na použití procedurálních algoritmů pro vývoj virtuálních světů a následný vývoj webové aplikace, která umožňuje generovat stylizované pixel art textury. Aplikace uživateli umožňuje nastavit si parametry pro vygenerování požadovaného výstupu a následný export ve formátu png. Výstup je pak možné použít při vývoji videoher a dalších virtuálních světů.
Abstract:
This thesis focuses on the usage of algorithms for procedural generation for developing virtual worlds and subsequent development of a web application that is able to generate stylized pixel art textures. The application gives the user the ability to customize parameters for generating the desired result and exporting it in the png format. The resulting texture can then be used in the development of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2026
  • Vedúci: prof. RNDr. PaedDr. Eva Volná, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STANKUŠ, Petr. Analýza algoritmů pro procedurální generování virtuálního světa. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / odbor:
Applied Information Science / Applied Information Science