Aktivizace žáků v počátečním chemickém vzdělávání na víceletém gymnáziu – Mgr. Barbora Hnyková
Mgr. Barbora Hnyková
Rigorózní práce
Aktivizace žáků v počátečním chemickém vzdělávání na víceletém gymnáziu
Activation of pupils in initial chemical education at lower secondary school
Anotace:
Práce se zabývá výukovými metodami, jejichž cílem je podpořit aktivitu žáka. V teoretické části jsou předloženy definice základních pojmů, jako je motivace, aktivizace a výuková metoda, dále je uveden historický vývoj metod i rozdíl mezi transmisivním a konstruktivistickým přístupem ve výuce. Součástí rigorózní práce je i stručná klasifikace výukových metod, též je diskutováno, jaká kritéria musí metoda …víceAbstract:
The thesis concerns itself with teaching methods with the aim of supporting student's activity. Theoretical part brings basic definitions of terms such as motivation, activation and teaching method, deals with historical development of teaching methods and the difference between transmission and constructivist approach to teaching. The thesis contains a brief method classification and a discussion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eRig22
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2024
- Vedoucí: RNDr. Veronika Machková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakulta / obor:
Učitelství chemie a biologie pro střední školy / Učitelství chemie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Aktivizační metody výuky rozvíjející komunikaci žáků na vybrané střední odborné škole
Aneta ŠTORKOVÁ -
Aktivizační metody výuky planimetrie na 2. stupni ZŠ
Daniela ŠÍPOVÁ -
Interaktivní metody výuky vybraných českých hudebních skladatelů
Kateřina Ferencová -
Aktivizační metody ve výuce odborných technických předmětů na středních školách
Jiří Wasserburger -
Využití projektové metody ve výuce odborného předmětu
Kristýna Nohejlová -
Aktivizace výuky při použití multimediální didaktické techniky na zdravotních školách
Vladimír Raiter
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 9. 2024
Kohout, J.
4. 9. 2024