Kompetence třídního učitele k péči o kvalitu života žáků – Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
Doctoral thesis
Kompetence třídního učitele k péči o kvalitu života žáků
Class-teacher competences in caring the quality of pupils' life
Anotácia:
Disertační práce je zaměřena na problematiku kompetencí třídního učitele z pohledu péče o kvalitu života žáků na 2. stupni současné základní školy. Předkládá otázku, jak může třídní učitel ovlivňovat optimální rozvoj žákovy osobnosti. Všímá si možností, které z tohoto úhlu pohledu plynou pro rozvoj profesních kompetencí třídního učitele. Teoretická část práce vychází z východisek humanistické pedagogiky …viacAbstract:
The dissertation thesis focuses on the field of class-teacher competences from the point of caring the quality of life with the lower secondary school level (grades 6-9, 12-15 years). The work introduces the question how the class-teacher can influence the optimal development of pupil´s personality and pays attention to those features which are crucial for the class-teacher competence development. …viacKľúčové slová
humanizace ve vzdělávání sociální dimenze učitelství třídní učitel kvalita života kompetence smíšený výzkumný design případová studie ohniskova skupina dotazník rozhovor. humanization in education social dimension of teaching profession class-teacher quality of life competence research design case study focus group questionnaire interview.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gm88e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 12. 2012
- Vedúci: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Stanislav Střelec, CSc., doc. PhDr. Zlatica Bakošová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Třídní učitel jako činitel ovlivňující sociální dimenzi kvality života žáků.
Iveta Šlahařová -
Edukace žáků s poruchou chování; nové přístupy asistenta pedagoga ve třídě
Ludmila Hénková -
Cesta k úplnému lidství ve vzdělávání
Daniel KUNÁŠEK -
Content Analysis and Development Design for Digital Magazine
Anna Veselá -
Rozvoj kariérních kompetencí studentů a studentek středních škol: design vzdělávacího řešení
Jana Vacková -
Podpora sebeúcty žáků nižšího gymnázia - případová studie
Kateřina Změlíková -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein