Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\\- Případová studie - – Nadim Eid
Nadim Eid
Master's thesis
Přístup, cíle a nástroje marketingu finančních služeb\\- Případová studie -
Approaches, goals and marketing tools in financial services - Case study -
Abstract:
Práce má za cíl zhodnotit poslední trendy v bankovnictví se zaměřením na marketingový mix. Při zpracování práce je zohledněn poslední vývoj na finančních trzích, který má na moderní trendy značný dopad. Autor v práci analyzuje marketingové přístupy, finanční výkazy, zákaznické složení a jiné faktory přítomné v GE Money Bank, a. s. Poznatky jsou následně formulovány v podobě doporučení pro marketing …moreAbstract:
Thesis aims to assess recent trends in banking, focusing mainly on the marketing mix. While processing the thesis, the recent developments, which have a significant impact on modern trends in financial markets, are taken into account. The author analyze marketing approaches, financial statements, customer composition and other factors present in the GE Money Bank, a. s. Findings are formulated as recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25025
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2010
- Supervisor: Tomáš Křížek
- Reader: Lukáš Moravec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EID, Nadim. \textit{Přístup, cíle a~nástroje marketingu finančních služeb$\backslash\backslash$- Případová studie -}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2010. Available from: https://theses.cz/id/wz6pnk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25025
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Finance
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s.
Lucie Běhůnková -
Digitální komunikace centrálních bank v kontextu marketingu
Lucie Střelecká -
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Ismail Benyahya -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Marketingová komunikace společnosti Unicredit bank CZ
Jiří Nepomucký -
Finanční dopady marketingové komunikace vybraných bank
Veronika Chmelařová