Analýza internetového obchodu prezentujícího se přes sociální sítě – Michaela Pichová
Michaela Pichová
Diplomová práce
Analýza internetového obchodu prezentujícího se přes sociální sítě
Analysis of an internet store presenting through social networks
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou nákupního procesu v internetovém obchodě prezentujícím se zejména skrze sociální sítě (Facebook a Instagram). Internet, a především sociální sítě jsou v dnešní době velmi populární, podobně je tomu s nakupováním přes internet. Cílem práce je otestovat jednoduchost a přehlednost nákupního procesu a zhodnotit profil na sociální síti Facebook. V teoretické části jsou …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the shopping process in e-shops, which is presented mainly through social networks, Facebook and Instagram. The Internet and especially social networks are nowadays very popular, just like internet shopping. The aim of the thesis is testing simplicity and clarity of the purchasing process and to evaluate the profile on the Facebook social network. Chapters in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71293
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Vladislav Bína
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71293
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building Módní Značky Jan
Kristýna Škamralová -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Brand building města jako součást komunikační strategie
Zuzana Štursová