Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje – Bc. Veronika Čenkovičová
Bc. Veronika Čenkovičová
Bakalářská práce
Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje
Coordination of Tourist Trade Marketing Support as a Tool of Regional Development
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje“ je potvrzení předpokladu, že jak atraktivita destinace, tak originalita nabídky služeb, jejich úroveň a komplexnost jsou limitujícími faktory rozvoje cestovního ruchu, potažmo regionu. Teoretická část se věnuje významu cestovního ruchu pro ekonomiku státu a upozorňuje na nutnost koordinace …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: „Coordination of Tourist Trade Marketing Support as a Tool of Regional Development” is to confirm the hypothesis, that both an attraction of destination place and originality of offered services, it`s distinction and integrity, are the limiting factors for tourist trade development, or more precisely for the development of region. The theoretical part follows the importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vag3m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2008
- Vedoucí: PaedDr. Jan Polák, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Němec, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČENKOVIČOVÁ, Veronika. \textit{Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/wzoe4z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa (čtyřleté) / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová podpora udržitelného cestovního ruchu na území národních parků
Lucie Nováková -
Marketingová podpora cestovního ruchu na Děčínsku.
Daniel Šimánek -
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Daria Shebalina -
Podpora cestovního ruchu v kontextu restrikcí spojených s COVID-19
Klára Königová -
Podpora prodeje outdoorových zájezdů v marketingu cestovních kanceláří
Veronika Nechybová -
Podpora cestovného ruchu Prahy v reakcii na pandémiu COVID-19
Alexandra Geletová -
Spolupráce orgánů územní samosprávy s nestátním a podnikatelským sektorem v oblasti cestovního ruchu
Ivana Tesařová -
Destinační management Lednicko-valtického areálu
Šimon Balga