Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje – Bc. Veronika Čenkovičová
Bc. Veronika Čenkovičová
Bachelor's thesis
Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje
Coordination of Tourist Trade Marketing Support as a Tool of Regional Development
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje“ je potvrzení předpokladu, že jak atraktivita destinace, tak originalita nabídky služeb, jejich úroveň a komplexnost jsou limitujícími faktory rozvoje cestovního ruchu, potažmo regionu. Teoretická část se věnuje významu cestovního ruchu pro ekonomiku státu a upozorňuje na nutnost koordinace …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: „Coordination of Tourist Trade Marketing Support as a Tool of Regional Development” is to confirm the hypothesis, that both an attraction of destination place and originality of offered services, it`s distinction and integrity, are the limiting factors for tourist trade development, or more precisely for the development of region. The theoretical part follows the importance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vag3m/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 7. 2008
- Supervisor: PaedDr. Jan Polák, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Němec, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČENKOVIČOVÁ, Veronika. \textit{Komplexní marketingová podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů regionálního rozvoje}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/wzoe4z/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration (4-years) / European Economy, Administrative and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová podpora udržitelného cestovního ruchu na území národních parků
Lucie Nováková -
Marketingová podpora cestovního ruchu na Děčínsku.
Daniel Šimánek -
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Daria Shebalina -
Podpora cestovního ruchu v kontextu restrikcí spojených s COVID-19
Klára Königová -
Podpora prodeje outdoorových zájezdů v marketingu cestovních kanceláří
Veronika Nechybová -
Podpora cestovného ruchu Prahy v reakcii na pandémiu COVID-19
Alexandra Geletová -
Spolupráce orgánů územní samosprávy s nestátním a podnikatelským sektorem v oblasti cestovního ruchu
Ivana Tesařová -
Destinační management Lednicko-valtického areálu
Šimon Balga