Bc. Mária Vaigelová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie Beskydského divadla v Novém Jičíně

Proposal of marketing strategy of Beskydy's theatre in Nový Jičín
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie a možnosti jejího využití v Beskydském divadle Nový Jičín. Úvodní část je věnována historií divadla a prezentaci města Nový Jičín. Podstatná část je věnována marketingu po stránce teoretické a praktické s charakteristikami služeb v divadelním prostředí. Na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu je navržena marketingová …více
Abstract:
The diploma work treats of marketing strategy project and the possibility of its usage in “Beskydské theatre Nový Jičín”. The preamble presents history of the theatre and the city of Nový Jičín. The main part of the work pays attention to the theoretical and practical marketing with the service characteristic in the theatre area. Marketing strategy is propounded based on gained theoretical knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Bártek
  • Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting