Návrh marketingové strategie Beskydského divadla v Novém Jičíně – Bc. Mária Vaigelová
Bc. Mária Vaigelová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie Beskydského divadla v Novém Jičíně
Proposal of marketing strategy of Beskydy's theatre in Nový Jičín
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie a možnosti jejího využití v Beskydském divadle Nový Jičín. Úvodní část je věnována historií divadla a prezentaci města Nový Jičín. Podstatná část je věnována marketingu po stránce teoretické a praktické s charakteristikami služeb v divadelním prostředí. Na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu je navržena marketingová …víceAbstract:
The diploma work treats of marketing strategy project and the possibility of its usage in “Beskydské theatre Nový Jičín”. The preamble presents history of the theatre and the city of Nový Jičín. The main part of the work pays attention to the theoretical and practical marketing with the service characteristic in the theatre area. Marketing strategy is propounded based on gained theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/p22cv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Pavel Bártek
- Oponent: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová