Návrh marketingové strategie Beskydského divadla v Novém Jičíně – Bc. Mária Vaigelová
Bc. Mária Vaigelová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie Beskydského divadla v Novém Jičíně
Proposal of marketing strategy of Beskydy's theatre in Nový Jičín
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie a možnosti jejího využití v Beskydském divadle Nový Jičín. Úvodní část je věnována historií divadla a prezentaci města Nový Jičín. Podstatná část je věnována marketingu po stránce teoretické a praktické s charakteristikami služeb v divadelním prostředí. Na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu je navržena marketingová …moreAbstract:
The diploma work treats of marketing strategy project and the possibility of its usage in “Beskydské theatre Nový Jičín”. The preamble presents history of the theatre and the city of Nový Jičín. The main part of the work pays attention to the theoretical and practical marketing with the service characteristic in the theatre area. Marketing strategy is propounded based on gained theoretical knowledge …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/p22cv/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Pavel Bártek
- Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová