Bc. Mária Vaigelová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie Beskydského divadla v Novém Jičíně

Proposal of marketing strategy of Beskydy's theatre in Nový Jičín
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie a možnosti jejího využití v Beskydském divadle Nový Jičín. Úvodní část je věnována historií divadla a prezentaci města Nový Jičín. Podstatná část je věnována marketingu po stránce teoretické a praktické s charakteristikami služeb v divadelním prostředí. Na základě získaných teoretických poznatků a marketingového výzkumu je navržena marketingová …more
Abstract:
The diploma work treats of marketing strategy project and the possibility of its usage in “Beskydské theatre Nový Jičín”. The preamble presents history of the theatre and the city of Nový Jičín. The main part of the work pays attention to the theoretical and practical marketing with the service characteristic in the theatre area. Marketing strategy is propounded based on gained theoretical knowledge …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2011
  • Supervisor: Mgr. Pavel Bártek
  • Reader: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting