Petra FILOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační mix vybraného eventu
Communication mix of selected event
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje především na analýzu komunikačního mixu vybraného eventu a předkládá návrhy, které by pomohly zlepšit marketingovou komunikaci eventu na B2C trhu. Ve teoretické části se zabývá marketingovou komunikací a jednotlivými nástroji komunikačního mixu. V praktické části je vybraný event představen. Dále je popsán komunikační mix vybraného eventu a je provedena anketa. V závěrečné …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the communication mix of selected event and submits the proposals, which could improve B2C marketing communication of the event. The theoretical part deals with themarketing communication and particular tools of the communication mix. In the practical part there is an introduction of the event. The following part describes the communication mix of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILOVÁ, Petra. Komunikační mix vybraného eventu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová