Ing. Hana Kopecká

Master's thesis

Marketingová strategie kavárny Kafebobule

Marketing strategy of café Kafebobule
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro kavárnu Kafebobule. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky ohledně marketingu a strategického marketingu. Praktická část práce vybranou kavárnu blíže charakterizuje, zkoumá marketingovou situační analýzu podniku z hlediska jeho makroprostředí a mikroprostředí. Nechybí ani primární výzkum zkoumající spokojenost zákazníků …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for café Kafebobule. The theoretical part is focused on theoretical knowledge about marketing and strategic marketing. The practical part describes the café more deeply, deals with a marketing situation analysis of the company in terms of its macro environment and micro environment. There is also primary research examining the satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2022
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management