Ing. Hana Kopecká

Diplomová práce

Marketingová strategie kavárny Kafebobule

Marketing strategy of café Kafebobule
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro kavárnu Kafebobule. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky ohledně marketingu a strategického marketingu. Praktická část práce vybranou kavárnu blíže charakterizuje, zkoumá marketingovou situační analýzu podniku z hlediska jeho makroprostředí a mikroprostředí. Nechybí ani primární výzkum zkoumající spokojenost zákazníků …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to design a marketing strategy for café Kafebobule. The theoretical part is focused on theoretical knowledge about marketing and strategic marketing. The practical part describes the café more deeply, deals with a marketing situation analysis of the company in terms of its macro environment and micro environment. There is also primary research examining the satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/sef4o/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management