Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool – Bc. Artur Zhuravlev
Bc. Artur Zhuravlev
Bachelor's thesis
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Abstract:
Tato práce je zaměřena na vliv zakladatele osobní značky na značku obchodní. Práce je založena na srovnání společností, které mají významné lídry se silnými osobními značkami, ve srovnání se společnostmi, které mají lídry, kteří nejsou prominentními osobnostmi. Příspěvek poskytuje přehled osobního brandingu a analyzuje výhody a nevýhody přítomnosti ikonických lídrů pro úspěšné fungování a rozvoj společností …moreAbstract:
The thesis is focuses on the influence of a corporate founder’s personal brand on the corporate brand. The work is based on the comparison of companies that have leaders with strong personal brands versus those with leaders who are not prominent figures. The paper provides a review of personal branding and analyzes advantages and disadvantages of the presence of iconic leaders for the successful operation …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gewuv/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2021
- Supervisor: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZHURAVLEV, Artur. \textit{Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2021. Available from: https://theses.cz/id/x0aa62/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró