Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool – Bc. Artur Zhuravlev
Bc. Artur Zhuravlev
Bakalářská práce
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Anotace:
Tato práce je zaměřena na vliv zakladatele osobní značky na značku obchodní. Práce je založena na srovnání společností, které mají významné lídry se silnými osobními značkami, ve srovnání se společnostmi, které mají lídry, kteří nejsou prominentními osobnostmi. Příspěvek poskytuje přehled osobního brandingu a analyzuje výhody a nevýhody přítomnosti ikonických lídrů pro úspěšné fungování a rozvoj společností …víceAbstract:
The thesis is focuses on the influence of a corporate founder’s personal brand on the corporate brand. The work is based on the comparison of companies that have leaders with strong personal brands versus those with leaders who are not prominent figures. The paper provides a review of personal branding and analyzes advantages and disadvantages of the presence of iconic leaders for the successful operation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gewuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZHURAVLEV, Artur. \textit{Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/x0aa62/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró