Bc. Artur Zhuravlev

Bakalářská práce

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool

Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Anotace:
Tato práce je zaměřena na vliv zakladatele osobní značky na značku obchodní. Práce je založena na srovnání společností, které mají významné lídry se silnými osobními značkami, ve srovnání se společnostmi, které mají lídry, kteří nejsou prominentními osobnostmi. Příspěvek poskytuje přehled osobního brandingu a analyzuje výhody a nevýhody přítomnosti ikonických lídrů pro úspěšné fungování a rozvoj společností …více
Abstract:
The thesis is focuses on the influence of a corporate founder’s personal brand on the corporate brand. The work is based on the comparison of companies that have leaders with strong personal brands versus those with leaders who are not prominent figures. The paper provides a review of personal branding and analyzes advantages and disadvantages of the presence of iconic leaders for the successful operation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
  • Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní