Development and outlook of online grocery retail in the Czech Republic and beyond – Filip Biznár
Filip Biznár
Diplomová práce
Development and outlook of online grocery retail in the Czech Republic and beyond
Development and outlook of online grocery retail in the Czech Republic and beyond
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout existujícím velkým obchodným řetězcům, start-upům vstupujících na trh prodeje potravin on-line a potenciálním investorům do těchto start-upů rozsáhlý přehled úspěšných strategií v maloobchodě, přehled českého trhu prodeje potravin on-line a poskytnout doporučení, jak uspět na tomto trhu. V první části práce poskytujeme přehled historie maloobchodu a elektronického obchodování …víceAbstract:
The aim of this thesis is to provide a comprehensive understanding of successful strategies in retail trade, overview of the Czech online grocery retail market and provide recommendations how to succeed in this market. This diploma thesis is intended to help established big grocery retailers, start-ups venturing into the online grocery retail and prospective investors into such start-ups understand …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46468
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Lukeš
- Oponent: Jan Mareš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46468
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus
Karolína Ježková -
Podpora maloobchodního prodeje regionálních potravin
Petr Jirásek -
Vylepšení aplikačního řešení on-line obchodu
Václav Švára -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková