Rammstein als Spiegel der Kultur – Bc. Gabriela STANÍKOVÁ
Bc. Gabriela STANÍKOVÁ
Master's thesis
Rammstein als Spiegel der Kultur
Rammstein as a mirror of culture
Abstract:
The author of this thesis focuses on the changing concept of culture over the years, on the way Rammstein reflects culture in their work and on motivation in teaching. This study has two aims. The first aim is to analyse the songs and look for specific cultural elements in them as a way in which Rammstein reflect culture in their work and respond to the pressing issues of the time. The second aim is …viacAbstract:
Autorka této diplomové práce se zaměřuje proměnlivost pojmu kultura v průběhu let, na způsob, jakým Rammstein ve svém díle reflektují kulturu a na motivaci ve výuce. Tato studie si dává dva cíle. Prvním cílem je analyzovat písně a hledat v nich specifické kulturní prvky, jako způsob, kterým Rammstein ve svém díle reflektují kulturu a reagují na palčivé otázky doby. Druhým cílem je pak zjistit, do jaké …viacKľúčové slová
kultura Rammstein motivace hudba média historie společnost Goethe manipulace didaktizace analýza výzkum gymnázium
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Sabine Voda Eschgfäller, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STANÍKOVÁ, Gabriela. Rammstein als Spiegel der Kultur. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
German for Translators and Interpreters / German for Translators and Interpreters
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a možnosti zvyšování motivace zaměstnanců
Gabriela Fojtíková -
Vyspělá podniková kultura u zvolené firmy a její vliv na úspěšné řízení managementu jakosti
Tomáš Rom -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Firemní kultura a motivace zaměstnanců jako součást podnikové strategie
Markéta Nováková -
Podniková kultura a její vliv na motivaci zaměstnanců ve vybraném podniku
Vendula Blažková -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Audience Expectations, Evaluations, and Trust in Czech Public Service Media in a Fragmented Media Environment
Klára Smejkal
Názov
Vložil
Vložené
Práva