Bc. Martin PAVLEČKA

Bachelor's thesis

Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

Seniors as target group for commercial advertising
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou seniorů z pohledu cílové skupiny pro komerční rekla-mu. Zkoumá důležitost této skupiny pro marketingové komunikace, segmentační nástroje, mediální spotřebu, reklamní tvorbu a trendy reklamní komunikace.
Abstract:
This thesis deals with seniors from the perspective of the target group for commercial ad-vertising. Explores the importance of this group for marketing communications, segmenta-tion tools, media consumption, advertising and advertising communication trends.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier: 13685

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2010
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAVLEČKA, Martin. Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe