Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu – Bc. Martin PAVLEČKA
Bc. Martin PAVLEČKA
Bachelor's thesis
Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu
Seniors as target group for commercial advertising
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou seniorů z pohledu cílové skupiny pro komerční rekla-mu. Zkoumá důležitost této skupiny pro marketingové komunikace, segmentační nástroje, mediální spotřebu, reklamní tvorbu a trendy reklamní komunikace.Abstract:
This thesis deals with seniors from the perspective of the target group for commercial ad-vertising. Explores the importance of this group for marketing communications, segmenta-tion tools, media consumption, advertising and advertising communication trends.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
13685
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVLEČKA, Martin. Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Michaela Tereková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Anna Kotvasová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková