Bc. Martin PAVLEČKA

Bakalářská práce

Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu

Seniors as target group for commercial advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou seniorů z pohledu cílové skupiny pro komerční rekla-mu. Zkoumá důležitost této skupiny pro marketingové komunikace, segmentační nástroje, mediální spotřebu, reklamní tvorbu a trendy reklamní komunikace.
Abstract:
This thesis deals with seniors from the perspective of the target group for commercial ad-vertising. Explores the importance of this group for marketing communications, segmenta-tion tools, media consumption, advertising and advertising communication trends.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor: 13685

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAVLEČKA, Martin. Senioři jako cílová skupina pro komerční reklamu. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe