Bc. Tereza Hlavoňová

Master's thesis

Zákaznické preference online vs. offline nakupování

Customer preferences for online vs. offline shopping
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku zákaznických preferencí pro online a offline nakupování v kontextu fast fashion odvětví a zkoumá, jaká možná doporučení by mohly být pro společnosti prodávající fast fashion oblečení. Cílem je na základě identifikace hlavních faktorů, které ovlivňují zákazníky při rozhodovaní o koupi fast fashion oblečení v online nebo v offline prostředí, formulovat …more
Abstract:
This master's thesis focuses on the issue of customer preferences for online and offline shopping in the context of the fast fashion industry and explores possible recommendations for companies selling fast fashion clothing. The goal of this thesis is to formulate recommendations for companies to better adapt to customer preferences based on the identification of the main factors that influence customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta