Zákaznické preference online vs. offline nakupování – Bc. Tereza Hlavoňová
Bc. Tereza Hlavoňová
Master's thesis
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Customer preferences for online vs. offline shopping
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku zákaznických preferencí pro online a offline nakupování v kontextu fast fashion odvětví a zkoumá, jaká možná doporučení by mohly být pro společnosti prodávající fast fashion oblečení. Cílem je na základě identifikace hlavních faktorů, které ovlivňují zákazníky při rozhodovaní o koupi fast fashion oblečení v online nebo v offline prostředí, formulovat …moreAbstract:
This master's thesis focuses on the issue of customer preferences for online and offline shopping in the context of the fast fashion industry and explores possible recommendations for companies selling fast fashion clothing. The goal of this thesis is to formulate recommendations for companies to better adapt to customer preferences based on the identification of the main factors that influence customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z7pyc/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Online nakupování potravin na českém trhu
Nella FIKERLOVÁ -
Online nakupování potravin na českém trhu
Lucie BLÁHOVÁ -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova