Eva Kouřilová

Diplomová práce

Aplikace poznatků z behaviorální ekonomie v marketingu a reklamě

Application of the findings from behavioral economics in marketing and advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem behaviorální ekonomie, které je zasazeno do oblasti marketingové komunikace. Práce se zaměřuje hlavně na efekt ukotvení, který představuje jeden z konceptů lidského iracionálního chování. Cílem práce je ověřit působení tohoto efektu na konkrétní cílovou skupinu, která se pohybuje v mediálním a reklamním prostředí. Dílčím cílem je pak prokázat v této cílové skupině …více
Abstract:
The diploma thesis is about the topic of behavioral economics, which is embedded into the field of marketing communication. The thesis focuses mainly on the anchor effect, which is one of the concepts of human irrational behavior. The aim of the thesis is to verify the effect on the particular target group that is working in media and advertising environment. The partial objective is to demonstrate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2018
  • Vedoucí: Libor Votava
  • Oponent: Renata Rosendorfská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72069

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management