Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky – Bc. Daniela Peprnová
Bc. Daniela Peprnová
Diplomová práce
Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky
The Importance of socially-Psychological Support Groups for Children and Adolescents with the Problem of Integration among Peers
Anotace:
Tato práce se zabývá sociálně psychologicky podpůrnými skupinami pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky. V teoretické části vymezuje vývojová specifika cílové skupiny, pojednává o významu vrstevnických vztahů a mapuje oblast pomoci v České republice. Úzce se zaměřuje na organizaci Unie kompas ve Zlíně, která zmiňované skupiny nabízí v rámci Poradny Logos pro děti, dospívající …víceAbstract:
This thesis deals with socially-psychological support groups for children and adolescents with integration among peers problems. In the theoretical part, it defines the developmental specifics of the target group, discusses the importance of peer relations and maps the area of assistance in the Czech Republic. It focuses narrowly on the organization Unie Kompas in Zlín, which offers these groups within …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEPRNOVÁ, Daniela. \textit{Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/x0v36d/.
Jak správně citovat práci
Peprnová, Daniela. Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky . Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Zooterapie a její vliv na děti s poruchami pozornosti
Patrik MATĚJKA