Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky – Bc. Daniela Peprnová
Bc. Daniela Peprnová
Master's thesis
Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky
The Importance of socially-Psychological Support Groups for Children and Adolescents with the Problem of Integration among Peers
Abstract:
Tato práce se zabývá sociálně psychologicky podpůrnými skupinami pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky. V teoretické části vymezuje vývojová specifika cílové skupiny, pojednává o významu vrstevnických vztahů a mapuje oblast pomoci v České republice. Úzce se zaměřuje na organizaci Unie kompas ve Zlíně, která zmiňované skupiny nabízí v rámci Poradny Logos pro děti, dospívající …moreAbstract:
This thesis deals with socially-psychological support groups for children and adolescents with integration among peers problems. In the theoretical part, it defines the developmental specifics of the target group, discusses the importance of peer relations and maps the area of assistance in the Czech Republic. It focuses narrowly on the organization Unie Kompas in Zlín, which offers these groups within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEPRNOVÁ, Daniela. \textit{Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2018. Available from: https://theses.cz/id/x0v36d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Peprnová, Daniela. Význam sociálně psychologicky podpůrných skupin pro děti a dospívající s problémy se začleněním mezi vrstevníky . Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Využití psychomotorických aktivit pro rozvoj pozornosti u dětí mladšího školního věku s poruchami pozornosti
Pavlína Křivonožková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Zooterapie a její vliv na děti s poruchami pozornosti
Patrik MATĚJKA