Rozdíly v seberegulaci žáků staršího školního věku na školách klasického a alternativního typu – Bc. Tereza Netolická
Bc. Tereza Netolická
Diplomová práce
Rozdíly v seberegulaci žáků staršího školního věku na školách klasického a alternativního typu
Self-regulation of Young Adolescents at Traditional and Alternative Primary Schools
Anotace:
Tématem diplomové práce je porovnání žáků staršího školního věku ze škol klasického a alternativního typu v úrovni seberegulace a sebehodnocení. Cílem je zmapovat mechanismy sociální a akademické seberegulace, prozkoumat, zda se v nich žáci liší podle typu vzdělávání a popsat vzájemné vztahy mezi seberegulací a sebehodnocením. Pro účely této diplomové práce bylo realizováno dotazníkové šetření, kterého …víceAbstract:
The central topic of this diploma thesis is a comparison of young adolescents from traditional and alternative schools in the level of their self-regulation and self-esteem. The aim is to map the mechanisms of social and academic self-regulation, to investigate whether pupils differ according to the type of education and to describe the mutual relations between self-regulation and self-evaluation. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uni9h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2023
- Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Roles and Actions of English Teachers in Alternative Schooling
Monika Janáková -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Stravovací zvyklosti dětí se zaměřením na starší školní věk
Jana KOUDELKOVÁ