PPC marketing and Facebook remarketing – David Žáček
David Žáček
Bachelor's thesis
PPC marketing and Facebook remarketing
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare the results of two marketing strategies applied on a particular website. The writing has two main parts. One of them is theoretical and explains how things work in the area of online marketing with an aim to PPC marketing and Facebook remarketing. The second part and also practical part consists of analysing collected data from paid PPC and Facebook campaign …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER -
Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
Veronika Čmolíková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses x13687 x13687/2
15. 3. 2018