Strategie vstupu na vybrané zahraniční trhy firmy PaperTime s.r.o. – Jaroslav Peterka
Jaroslav Peterka
Bakalářská práce
Strategie vstupu na vybrané zahraniční trhy firmy PaperTime s.r.o.
Foreign Market Entry Strategy for PaperTime s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem strategie pro vstup na zahraniční trh relativně malé české firmy s názvem PaperTime s.r.o. a popisuje dopad pandemie COVID-19 na její podnikání. Cílem práce je zjistit, zda by pro malou a rychle rostoucí společnost, jako je PaperTime, bylo možné expandovat a uspět na zahraničním trhu, na základě analýzy vybrat vhodnou zemi pro vstup, a navrhnout formu, jakou …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with the topic of foreign market entry of a relatively small Czech company named PaperTime s.r.o. and describes the impact of the COVID-19 pandemic on its operations. The aim of the thesis can be broken down into three categories: 1) determining whether a small but fast-growing company such as PaperTime can expand and succeed in foreign markets, 2) selecting a suitable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84274
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedoucí: Nina Bočková
- Oponent: Jan Mísař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84274
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vstup vybrané společnosti na zahraniční trh
Markéta Drábková -
Vstup firmy na zahraniční trh
Sabina Sinkovská -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková