Implementace měření klientské spokojenosti v prostředí pojišťovny – Petr Forman
Petr Forman
Diplomová práce
Implementace měření klientské spokojenosti v prostředí pojišťovny
Implementation of measuring customer satisfaction in the environment of insurance company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na měření klientské spokojenosti v prostředí pojišťovny. Jejím cílem je navrhnout konkrétní způsoby měření klientské spokojenosti, vytvořit funkční návrh a implementovat zvolené řešení do vybrané firmy. Teoretická část je věnována představení možných metod a způsobů měření klientské spokojenosti a kritické analýze vybraných metod. Obsahem praktické části je pak implementace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with measuring of customer satisfaction in the environment of insurance company. Its aim is to design specific ways of measuring customer satisfaction, to create a functional design and to implement the chosen solution into the company. The theoretical part is devoted to introducing possible methods and methods of measuring customer satisfaction and critical analysis of selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2018
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Jan Eisler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74649
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika