Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb – Otakar ZÁRUBA
Otakar ZÁRUBA
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb
Analysis of marketing communication of movement study 4movement
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat marketingovou komunikaci pohybového studia 4pohyb a na základě této analýzy se pokusit formulovat doporučení, která by mohla vést k efektivnějšímu oslovování potencionálních zákazníků. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů související s marketingovou komunikací. V praktické části je teorie převedena na …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to analyse the marketing communication of the movement studio 4movement and on the basis of this analysis to try to formulate recommendations that could lead to more effective addressing of potential customers. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part contains an explanation of concepts related to marketing communication. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁRUBA, Otakar. Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Pohybová aktivita, rekreace a zdraví
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Karel Rouček -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Klára Babáková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Jana NEHYBOVÁ -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Socioekonomický status rodiny a pohybová aktivita dětí
Dominik ŠINDLER -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková