Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti – Bc. Adam Flekal
Bc. Adam Flekal
Master's thesis
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Analysis of the marketing strategy of an international company
Abstract:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie společnosti Hama spol. s r.o., která je součástí mezinárodní korporace Hama GmbH& Co KG. Zvláštní pozornost je věnována analýze sociálních sítí, které společnost využívá pro komunikaci se svými zákazníky. Vteoretické části diplomové práce je reflektována odborná literatura, zabývající se marketingem. Konkrétně se jedná o marketingové …moreAbstract:
This thesis focuses on analyzing the marketing strategy of Hama spol. s r.o., which is part of the international corporation Hama GmbH & Co KG. Special attention is given to the analysis of social networks that the company uses for communication with its customers. The theoretical part of the thesis reflects on scholarly literature related to marketing. Specifically, it addresses marketing strategies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Reader: Barbora Daňková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLEKAL, Adam. \textit{Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/x1hmri/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme:
International Territorial Studies
Theses on a related topic
-
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Strategic analysis of Mercedes Benz AG: The electric vehicles' EQ category
Michela Galetti -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Karel Hornyicki -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Sanchir Gansum -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň