Technologie ve výuce a vzdělávání – Aneta PLÁTENÍKOVÁ
Aneta PLÁTENÍKOVÁ
Bakalářská práce
Technologie ve výuce a vzdělávání
Technology in teaching and education
Anotace:
Tato práce se zabývá historií, současností a budoucností používání digitálních technologií. Práce se zaměřuje především na jejich využití v rámci výuky a vzdělávání žáků základních a středních škol. Praktická část práce se věnuje výzkumu využití technologií na konkrétním osmiletém gymnáziu.Abstract:
This thesis deals with the history, present and future of the use of digital technologies. The work focuses mainly on their use in the teaching and education of primary and secondary school pupils. The practical part of the work is devoted to research on the use of technology at a specific eight-year high school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Marie Fritzová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLÁTENÍKOVÁ, Aneta. Technologie ve výuce a vzdělávání. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání / Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání (maior) + Dějepis se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie a hudební vzdělávání na ZUŠ
Barbora Hašlerová -
Digitální technologie ve vzdělávání. Omezení možností digitálních technologií technickými a přenosovými podmínkami v učebnách.
Jiří Drahorád -
Digitální technologie a rizika jejich využití ve vzdělávání
Martina MATOUŠKOVÁ -
Digitální technologie ve vzdělávání
Milan Sklenář -
Digitální technologie ve vzdělávání
Kateřina Vaňková -
Digitální technologie ve vzdělávání na středních školách ekonomického zaměření
Anna Junková -
Naplňování rámcových strategických dokumentů Evropské unie – případ strategie Evropa 2020 a Lisabonské strategie
Michaela Šamlotová -
Strategie prevence kriminality v České republice
Eliška Týfová