Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o. – Darina Tylová
Darina Tylová
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o.
Marketing strategy of the company RTB společnosti na klíč s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti se specifickým a omezeným okruhem zákazníků. V první části práce je zpracován teoretický základ, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii, která je hlavním výstupem této práce. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti …víceAbstract:
This bachelor's thesis addresses the issue of marketing communication in a company with a specific and limited customer base. The theoretical foundation is processed in the first part of the thesis, from which the practical part subsequently emerges. Emphasis is placed primarily on the marketing strategy, which is the main output of this work. In the practical section, an analysis of the company's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Martin Klouček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zpracování strategie marketingové komunikace agentury, zabývající se ready made společnostmi a společnostmi na klíč, vstupující na slovenský trh.
Lucia BEDNÁROVÁ -
Vliv finančních ukazatelů a corporate governance na ceny akcií podniků kótovaných na burze
Marie Ligocká -
Marketingové strategie pro “zdraví a fitness“ společnosti zaměřené na prodej suplementačních produktů fungujících na českém trhu.
Jan Sýkora -
Úvěrové riziko nefinančních společností v kontextu opatření na podporu ekonomiky během pandemie COVID-19
Marek Fux -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Systémy Business Intelligence pro malé a mikro organizace
Michal Dúbravčík -
Vylepšení podnikových procesů při transformaci z mikro na malou IT firmu
Oliver Pentek -
Zpracování podnikatelského záměru a plánu pro obchodní mikro-firmu v oblasti zemědělství
Andrea Tichá