Darina Tylová

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o.

Marketing strategy of the company RTB společnosti na klíč s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti se specifickým a omezeným okruhem zákazníků. V první části práce je zpracován teoretický základ, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii, která je hlavním výstupem této práce. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti …více
Abstract:
This bachelor's thesis addresses the issue of marketing communication in a company with a specific and limited customer base. The theoretical foundation is processed in the first part of the thesis, from which the practical part subsequently emerges. Emphasis is placed primarily on the marketing strategy, which is the main output of this work. In the practical section, an analysis of the company's …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Martin Klouček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91820