Komunikační strategie internetového obchodu Bydlíme s kameny – Bc. Barbora Červenková
Bc. Barbora Červenková
Master's thesis
Komunikační strategie internetového obchodu Bydlíme s kameny
Communication Strategy for Online Shop Bydlíme s kameny
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie pro internetový e-shop Bydlíme s kameny, který nabízí k prodeji drahé kameny a minerály. Diplomová práce se skládá z části teoretické, praktické a projektové. Teoretická část definuje marketing, marketing na internetu, marketingovou strategii, komunikační strategii a marketingový výzkum. Část praktická navazuje na část teoretickou a charakterizuje …moreAbstract:
The thesis deals with the design of a communication strategy for the internet e-shop Bydlíme s kameny, which offers stones and minerals for sale. The thesis consists of theoretical, practical and project part. The theoretical part defines marketing, internet marketing, marketing strategy, communication strategy and marketing research. The practical part follows the theoretical part and characterizes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENKOVÁ, Barbora. \textit{Komunikační strategie internetového obchodu Bydlíme s kameny}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/x1thgf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Červenková, Barbora. Komunikační strategie internetového obchodu Bydlíme s kameny. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů
Ester Štrochová -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Online marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
Ondřej RUHSAM -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek -
Marketingová strategie podniku Street Store
Pavel Veselý -
Marketingová strategie firmy
Andrea Okrouhlická