Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu – Kristýna RAMBOVÁ
Kristýna RAMBOVÁ
Bakalářská práce
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Building marketing advantage by using aroma marketing in the selected company in tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá aroma marketing jako inovativní přístup pro zlepšení marketingové pozice a konkurenceschopnosti podniku v cestovním ruchu. Práce kombinuje teoretické základy, které jsou následně využity v praktické části, kde jsou testovány efekty skořicového aroma prostřednictvím difuzérů a kávové vůně. Pro hodnocení reakcí hostů a vlivu vůní na vnímání prostředí byl využit dotazníkový …víceAbstract:
This bachelor thesis explores aroma marketing as an innovative approach to improve the marketing position and competitiveness of a tourism business. The thesis combines theoretical foundations which are then used in the practical part where the effects of cinnamon aroma through diffusers and coffee aroma are tested. A questionnaire survey and emotion analysis using FaceReader were used to assess guest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Waldhauserová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAMBOVÁ, Kristýna. \textit{Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/x1zxjh/.
Jak správně citovat práci
RAMBOVÁ, Kristýna. Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Budování marketingové výhody ve vybraném podniku cestovního ruchu za využití aroma marketingu
Aneta PAUKNEROVÁ -
Projekt založení cestovní kanceláře zaměřené na výjezdový cestovní ruch do Skandinávie
Jan Kozár -
Vůně dálek, vůně květů. Výtvarná kazuistika klientky s diagnózou duševního onemocnění
Tereza SMETANOVÁ -
Koncepce multisenzorického muzea: jak používat vůně ke komunikaci s návštěvníky
Daria Kozhevnikova -
Světlo a vůně
Veronika Chovancová -
Využití vůně v marketingové komunikaci
Lenka Hnátová -
Vnímají I. duplicatus a I. typographus stejné hostitelské vůně?
Jaromír Bláha -
Možnosti vzniku vady medicinální chutě a vůně v pivu
Jan Straka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses x1zxjh x1zxjh/2
15. 4. 2024