Využití canisterapie u žáků s dětskou mozkovou obrnou – Bc. Jana Vachová
Bc. Jana Vachová
Master's thesis
Využití canisterapie u žáků s dětskou mozkovou obrnou
Applying Canistherapy with Students with Cerebral Palsy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá výzkumem vlivu canisterapeutického působení na celkový vývoj osobnosti žáků s dětskou mozkovou obrnou. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, přičemž tři kapitoly jsou teoretické a čtvrtá kapitola je věnována praktickému šetření. První kapitola se zabývá vymezením pojmu dětská mozková obrna, její etiologií, nejčastějšími přidruženými vadami, vhodnými terapiemi pro žáky s dětskou …viacAbstract:
The diploma work is engaged in research of canisterapeutic effect on the overall personality development of students with infant cerebral palsy. Thesis is divided into four chapters, while three chapters are theoretical and the fourth chapter is devoted to practical investigation. The first chapter deals with the definition of the term infant cerebral palsy, its etilology, the most common associated …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nfdwt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2009
- Vedúci: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Inclusive education and its impact on the society and students who are blind and visually impaired: A survey of Nigeria
James Eburikure OLAYI -
Comparative Research on Special Education Degree Plans Between Czech Republic and Mainland China
Shangwei LI -
Vliv mozkové obrny na kvalitu života a edukační proces jedince s tělesným postižením v období základního a středního vzdělávání
Lenka Herbrychová -
Způsoby vzdělávání a práce s těžce postiženými jedinci v denním stacionáři
Richard Koryčanský -
Speciálně pedagogická podpora u dětí s amblyopií
Klára Kučkovská -
Speciálně-pedagogická podpora vývoje dítěte s vícečetným postižením
Michaela Zelenková -
Speciálně pedagogická podpora osob s demencí Alzheimerova typu
Lenka Janková -
Speciálně pedagogická podpora u žáka se souběžným postižením více vadami
Silvie Matějíčková