Spotřební chování vybraného segmentu zákazníků ve službách – Bc. Kristýna HAMRLOVÁ
Bc. Kristýna HAMRLOVÁ
Diplomová práce
Spotřební chování vybraného segmentu zákazníků ve službách
Consumer behaviour of a selected segment of customers in the service sector
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá spotřební chování Generace Y v cestovním ruchu při výběru dovolené na 2-3 noci v České republice. Je zaměřena na rozhodovací proces spotřebitele při nákupu ubytování, jeho pozdější spotřební chování a faktory vlivu působící na jeho rozhodnutí. Teoretický úvod práce vymezuje Generaci Y, chování spotřebitelů v cestovním ruchu a odlišnosti marketingového přístupu v tomto oboru …víceAbstract:
This diploma thesis researches the consumption behaviour of Generation Y in tourism when selecting a holiday for 2 or 3 nights in the Czech Republic. It is focused on the consumers' decision-making process when buying accommodation, their subsequent consumer behaviour and the factors influencing their decision. The theoretical introduction to the thesis defines Generation Y, consumer behaviour in tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAMRLOVÁ, Kristýna. Spotřební chování vybraného segmentu zákazníků ve službách. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Domácí cestovní ruch starší generace Z ze Zlínského kraje po pandemii covidu-19
Mikuláš BARTOŠÍK -
Sdílená ekonomika a kulturní cestovní ruch očima Generace Z
Matěj Hartl -
Životní styl a cestovní ruch generace Y v České republice
Filip Spousta -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu
Monika Stuchlíková -
Generace Z a ovlivnění influencer marketingem v cestovním ruchu
Anna Koníčková -
Chování a preference generace Z v cestovním ruchu
Leona Kvapilová -
Význam recenzních systémů pro cestovní ruch
Ianina Sushchinskaia