Monika Procházková

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Quelle

The marketing strategy in Quelle
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na analýzu marketingové strategie firmy Quelle, posouzení fungování marketingového oddělení firmy, jeho silných stránek a slabin, pro které se snažím najít řešení. Vycházím ze situační analýzy a SWOT analýzy.
Abstract:
This bachelor thesis is about the marketing strategy in the Quelle company. It analysis it's strategy, working of the whole marketing department, it's negatives and positives, to which I'm trying to find any solution. It is based on the situation analysis and the SWOT analysis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Kamila Vlasáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16086