Klamavá a srovnávací reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů – Ing. Mgr. Daniel Poráč
Ing. Mgr. Daniel Poráč
Diplomová práce
Klamavá a srovnávací reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Delusory and Comparative Advertising in Case-law of Czech and European Courts
Abstract:
This diploma thesis is dealing with two bodies of unfair competition - misleading and comparative advertisement.However, there are plenty of publications focusing on this topic, the main purpose of this one is to connect theoretical frame with case-law of Czech and European courts. This approach should bring new view of this issue to the reader and use of real competitive confrontations should illustrate …víceAbstract:
Najpoužívanejším prostriedkom v hospodárskej súťaži konkurentov sa stala reklama, ktorej rôzne formy a prevedenia sú často na hranici so zákonom. Do tejto práce sú vybrané dva typy reklamy – klamlivá a porovnávacia reklama, ktoré patria medzi skutkové podstaty nekalej súťaže. Úlohou tejto práce je prepojiť teoreticko-právny rámec s judikatúrou českých a európskych súdov, a tak čitateľovi ponúknuť širokú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tmh6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama v ČR a v zahraničí
Adam Kurzok -
Aktuální projevy srovnávací reklamy v judikatuře a praxi
Elena Barbiriková -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda -
Srovnávací reklama a rozbor praktického příkladu
Veronika Janáková -
Klamavá reklama z hlediska "průměrného spotřebitele"
Anna Hobzová -
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
Tomáš Svoboda -
Klamlivá reklama v nekalej súťaži
Zuzana Vazanová -
Judicial Dialogue that Wasn't: Failure to Submit a Preliminary Reference in the Case Law of the Czech Constitutional Court
Terézia Lazarová