Indian beer market: challenges, solutions for growth – Bc. Kavit Pankajbhai Shah
Bc. Kavit Pankajbhai Shah
Diplomová práce
Indian beer market: challenges, solutions for growth
Abstract:
In the last ten years, the Indian beer industry has seen steady growth of 7 - 9 percent per year. The growth rate has remained steady in recent years, with volumes ranging from 70 million cases in 2002 to 155 million in 2008. With the global market experiencing low / stagnating growth in recent years, the Asia-Pacific region is now focused in particular. For example, in recent years, the Chinese beer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Petr Procházka, MSc. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
Factors influencing consumption of beer in Russia
Mikhail Rodovolskiy -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino
Název
Vložil
Vloženo
Práva