Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s. – Mgr. Martina ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ
Mgr. Martina ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ
Diplomová práce
Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.
Building of the Corporate Identity (CI) while using marketing strategies in choosen firm VELETRHY BRNO, a.s.
Anotace:
Oblast budování firemní kultury, kterou jsem si vybrala pro svoji diplomovou práci, se v poslední době stává velmi častým námětem firemních porad a meetingů. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila na proces budování firemní kultury a jeho možnosti aplikace nástrojů marketingových komunikací. Úvodní část popisuje celkovou problematiku firemní kultury, představuje faktory, které neoddělitelně s touto oblastí …víceAbstract:
Field of the Corporate Identity, which I choose for my theases work is becoming to be a very common subject during a corporate meetings. From this reason I targeted this process, to build a company structure and its marketing strategies. The introduction describes the whole structure of CI and introduces a factor, which depends on it and is presenting a view into the CI from the marketing principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2006
Identifikátor:
2748
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ, Martina. \textit{Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/x2n9og/.
Jak správně citovat práci
ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ, Martina. Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etické kodexy jako součást firemní kultury
Aneta Kasáková -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Bohumila Patáková -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Lukáš Palma -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Zuzana Hrdličková -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Petr Štika -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Ivana Jelínková -
Analýza firemní kultury
Václav Štrajt -
Význam budování kultury zpětné vazby uvnitř firmy
Mária Čižmáriková