Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s. – Mgr. Martina ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ
Mgr. Martina ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ
Master's thesis
Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.
Building of the Corporate Identity (CI) while using marketing strategies in choosen firm VELETRHY BRNO, a.s.
Abstract:
Oblast budování firemní kultury, kterou jsem si vybrala pro svoji diplomovou práci, se v poslední době stává velmi častým námětem firemních porad a meetingů. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila na proces budování firemní kultury a jeho možnosti aplikace nástrojů marketingových komunikací. Úvodní část popisuje celkovou problematiku firemní kultury, představuje faktory, které neoddělitelně s touto oblastí …moreAbstract:
Field of the Corporate Identity, which I choose for my theases work is becoming to be a very common subject during a corporate meetings. From this reason I targeted this process, to build a company structure and its marketing strategies. The introduction describes the whole structure of CI and introduces a factor, which depends on it and is presenting a view into the CI from the marketing principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2006
Identifier:
2748
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ, Martina. \textit{Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/x2n9og/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ, Martina. Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Etické kodexy jako součást firemní kultury
Aneta Kasáková -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Lukáš Palma -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Bohumila Patáková -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Zuzana Hrdličková -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Petr Štika -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Ivana Jelínková -
Analýza firemní kultury
Václav Štrajt -
Význam budování kultury zpětné vazby uvnitř firmy
Mária Čižmáriková