Mgr. Martina ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ

Master's thesis

Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.

Building of the Corporate Identity (CI) while using marketing strategies in choosen firm VELETRHY BRNO, a.s.
Abstract:
Oblast budování firemní kultury, kterou jsem si vybrala pro svoji diplomovou práci, se v poslední době stává velmi častým námětem firemních porad a meetingů. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila na proces budování firemní kultury a jeho možnosti aplikace nástrojů marketingových komunikací. Úvodní část popisuje celkovou problematiku firemní kultury, představuje faktory, které neoddělitelně s touto oblastí …more
Abstract:
Field of the Corporate Identity, which I choose for my theases work is becoming to be a very common subject during a corporate meetings. From this reason I targeted this process, to build a company structure and its marketing strategies. The introduction describes the whole structure of CI and introduces a factor, which depends on it and is presenting a view into the CI from the marketing principles …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2006
Identifier: 2748

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠOPFOVÁ BAJEROVÁ, Martina. Budování firemní kultury za použití prostředků marketingových komunikací ve vybrané firmě Veletrhy Brno, a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications