Využití online distribučních cest u vybraného ubytovacího zařízení – Tomáš Čermák
Tomáš Čermák
Bakalářská práce
Využití online distribučních cest u vybraného ubytovacího zařízení
Online ways of distribution of a chosen hotel establishment.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online distribučními cestami, které využívá vybraný hotel. Teoretická část přibližuje fenomén e-business a jeho konkrétní část e-commerce. Dále charakterizuje online trh cestovního ruchu a věnuje se současným trendům, které v současnosti ovlivňují svět online cestovního ruchu. Charakterizuje také typy online distribuce, na což navazuje praktická část, kde se analyzují primární …víceAbstract:
This bachelor thesis adresses online ways of distribution that are used by a chosen hotel. Theoretical part approaches e-business and its part e-commerce phenomenon. It characterizes online travel market and takes a closer look on current trends that can influence the world of online travel. It characterizes different types of online distribution which is followed by a practical part, where primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Josef Abrhám
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Přehledová a srovnávací analýza online distribučních kanálů letenek
Ondřej Cikánek -
London as a Travel Destination and Czech Tourist Market
Dominik NOVÁK -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Postavení Asie v rámci online trhu cestovního ruchu
Michal Kovář -
Analýza preferencí zákazníků na online trhu cestovního ruchu
Jana Lindová -
Spotřební chování generace Y na online trhu cestovního ruchu
Monika Stuchlíková -
Analýza trhu mobilních komunikací a jejich vliv na cestovní ruch
Anna Kodetová