Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o. – Bc. Petr Ungerman
Bc. Petr Ungerman
Master's thesis
Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o.
Marketing Plan for the Company VITRUM Liberec, s.r.o.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je sestavení návrhu marketingového plánu pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o., a následné doporučení v této oblasti. První část tvoří teoretická východiska, která popisují strategický marketing a hledání vhodných strategií podniku. Teoretická část se dále podrobněji věnuje marketingovému plánování a jeho složkám. V druhé, praktické, části je představena firma VITRUM Liberec, s …moreAbstract:
The main subject of this Thesis is setting up of the marketing plan for company VITRUM Liberec, s.r.o., and following recomendations in this respect. The first part is created by basic assumptions, which describe strategic marketing itself and search for suitable strategies for mentioned company. This part is later also dedicated to detailed marketing planning and its components. In the second, practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ungerman, Petr. Marketingový plán pro firmu VITRUM Liberec, s.r.o.. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková