Spotřebitelské soutěže vybrané firmy a jejich vliv na podporu prodeje – Bc. Roman Vorlíček
Bc. Roman Vorlíček
Diplomová práce
Spotřebitelské soutěže vybrané firmy a jejich vliv na podporu prodeje
Consumer competitions selected companies and their impact on sales promotion
Anotace:
Má diplomová práce se věnuje problematice vyhlašování spotřebitelských soutěží ve firmě Český porcelán, akciová společnost se sídlem v Dubí. Cílem diplomové práce je provést analýzu vlivu spotřebitelských soutěží na pozitivní podvědomí spotřebitelů a vlivu na jejich nákupní chování. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou, kde jsou definovány základní termíny z této problematiky …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of the promulgation of the consumer competition in the company Czech porcelain, joint-stock company based in Dubí. The aim of diploma thesis is to analyse the impact of consumer competitions on positive subconscious of consumers and influence on buyers behaviour. The diploma thesis is divided into two parts, the part of the theoretical, where are defined the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xoe6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková