Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů – Bc. Veronika Švecová
Bc. Veronika Švecová
Diplomová práce
Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů
Digital adoption in consumer purchasing behaviour
Anotace:
Diplomová práce se věnuje digitální adopci v nákupním chování spotřebitele. Nejprve je v práci prozkoumáno teoretické pozadí této problematiky. Hlavním cílem práce je identifikace spotřebitelských segmentů preferujících nakupování online na vybraných trzích. Dále jsou pak definovány dílčí cíle. K naplnění všech cílů této práce byly využity analýzy sekundárních a primárních dat. Díky sekundárním datům …víceAbstract:
This diploma thesis aims to describe digital adoption in the context of consumer purchasing behaviour. Initially, the thesis examines the theoretical background of this issue. The main goal of this thesis is to identify consumer segments that prefer online purchasing in selected markets. Additionally, several sub-goals are defined. To fulfill all the objectives of this work, analyses of secondary and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour in the Food Supplement Market
Viktorie Štorková -
Project of launching natural food supplement NEW LIFE COLOSTRUM on the Czech market
Jana TOMKOVÁ -
Návrh typologie spotřebitelů na trhu doplňků stravy
Aneta Chlebiková -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Parfusová -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Kamil Slunský -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Vostalová -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová -
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková