Bc. Veronika Švecová

Diplomová práce

Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů

Digital adoption in consumer purchasing behaviour
Anotace:
Diplomová práce se věnuje digitální adopci v nákupním chování spotřebitele. Nejprve je v práci prozkoumáno teoretické pozadí této problematiky. Hlavním cílem práce je identifikace spotřebitelských segmentů preferujících nakupování online na vybraných trzích. Dále jsou pak definovány dílčí cíle. K naplnění všech cílů této práce byly využity analýzy sekundárních a primárních dat. Díky sekundárním datům …více
Abstract:
This diploma thesis aims to describe digital adoption in the context of consumer purchasing behaviour. Initially, the thesis examines the theoretical background of this issue. The main goal of this thesis is to identify consumer segments that prefer online purchasing in selected markets. Additionally, several sub-goals are defined. To fulfill all the objectives of this work, analyses of secondary and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
  • Oponent: Jana Stávková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod