Postavení PR a reklamy při budování nové značky – Bc. Ivana Popelářová
Bc. Ivana Popelářová
Master's thesis
Postavení PR a reklamy při budování nové značky
Position Public relations and advertising in building new brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá postavením public relations a reklamy v konkrétní společnosti. Teoretická část se zejména zaměřuje na význam pojmů public relations a reklamy a jejich implementaci v komunikačním mixu. Praktická část popisuje komunikační aktivity společnosti Rohlík.cz, její postavení v konkurenčním a prostředí a navrhuje možná zlepšení její komunikační strategie.Abstract:
The diploma Thesis occupies with position public relations and advertising in a particular company. The theoretic part concentrate especially on meaning terms public relations and advertising and its implementation to the communication mixture. The practical part describes communication activities in company called Rohlík.cz, its position in competitive environment and suggest available improvements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vcpbt/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza zákaznické cesty e-shopu s potravinami na českém trhu za použití BPMN 2.0
Esther Březinová -
Návrh a implementace agregátoru e-shopů s potravinami působících v ČR
Jan Gottlieb -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook
Iveta Pirunčíková -
Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v ČR v porovnání se zahraničím
Kristýna Vocelová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová