Bc. Ivana Popelářová

Master's thesis

Postavení PR a reklamy při budování nové značky

Position Public relations and advertising in building new brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá postavením public relations a reklamy v konkrétní společnosti. Teoretická část se zejména zaměřuje na význam pojmů public relations a reklamy a jejich implementaci v komunikačním mixu. Praktická část popisuje komunikační aktivity společnosti Rohlík.cz, její postavení v konkurenčním a prostředí a navrhuje možná zlepšení její komunikační strategie.
Abstract:
The diploma Thesis occupies with position public relations and advertising in a particular company. The theoretic part concentrate especially on meaning terms public relations and advertising and its implementation to the communication mixture. The practical part describes communication activities in company called Rohlík.cz, its position in competitive environment and suggest available improvements …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní