Bc. Ivana Popelářová

Diplomová práce

Postavení PR a reklamy při budování nové značky

Position Public relations and advertising in building new brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením public relations a reklamy v konkrétní společnosti. Teoretická část se zejména zaměřuje na význam pojmů public relations a reklamy a jejich implementaci v komunikačním mixu. Praktická část popisuje komunikační aktivity společnosti Rohlík.cz, její postavení v konkurenčním a prostředí a navrhuje možná zlepšení její komunikační strategie.
Abstract:
The diploma Thesis occupies with position public relations and advertising in a particular company. The theoretic part concentrate especially on meaning terms public relations and advertising and its implementation to the communication mixture. The practical part describes communication activities in company called Rohlík.cz, its position in competitive environment and suggest available improvements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní