Postavení PR a reklamy při budování nové značky – Bc. Ivana Popelářová
Bc. Ivana Popelářová
Diplomová práce
Postavení PR a reklamy při budování nové značky
Position Public relations and advertising in building new brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postavením public relations a reklamy v konkrétní společnosti. Teoretická část se zejména zaměřuje na význam pojmů public relations a reklamy a jejich implementaci v komunikačním mixu. Praktická část popisuje komunikační aktivity společnosti Rohlík.cz, její postavení v konkurenčním a prostředí a navrhuje možná zlepšení její komunikační strategie.Abstract:
The diploma Thesis occupies with position public relations and advertising in a particular company. The theoretic part concentrate especially on meaning terms public relations and advertising and its implementation to the communication mixture. The practical part describes communication activities in company called Rohlík.cz, its position in competitive environment and suggest available improvements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vcpbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza zákaznické cesty e-shopu s potravinami na českém trhu za použití BPMN 2.0
Esther Březinová -
Návrh a implementace agregátoru e-shopů s potravinami působících v ČR
Jan Gottlieb -
Stratégia e-shopov s potravinami - komparácia prístupov
Michael Kostolný -
Změny v chování spotřebitele v souvislosti s COVID-19 na trhu s potravinami
Jiřina PANSKÁ -
Analýza příspěvků českých e-shopů s potravinami na sociální síti Facebook
Iveta Pirunčíková -
Možnosti a využívání e-shopů k nakupování potravin v ČR v porovnání se zahraničím
Kristýna Vocelová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová