Druhy a konfigurace humoru ve školní třídě – Bc. Jarmila Ransdorfová
Bc. Jarmila Ransdorfová
Bakalářská práce
Druhy a konfigurace humoru ve školní třídě
Kinds and configurations of humour in a school class
Anotace:
Práce popisuje výsledky strukturovaného pozorování prováděného za účelem zjištění, jaké druhy humoru a v jakých konfiguracích se vyskytují ve vyučování. Pro tyto účely je v práci shrnuto teoretické poznání problematiky.Abstract:
The thesis describes the results of the structured observation done because of getting to know what kinds of humor in what constellations are to be observed in teaching process. For this reason I summarized the knowledge of school humor beforehand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w56i0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Humor ve výukové komunikaci
Martina Malíková -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
Rozvoj pohybových kompetencí a motivace k pohybovým aktivitám v předškolním věku/motivace rodičů a úroveň pohybových kompetencí jejich dětí
Pavel IVANIUK -
Etická výchova a rozvoj komunikativních kompetencí dětí v předškolním věku
Terezie Novotná -
Využití muzikofiletických principů ve výuce žáků 1. stupně základních škol pro rozvoj kompetence sociální a personální
Juliana Synková -
Rozvoj kariérních kompetencí studentů a studentek středních škol: design vzdělávacího řešení
Jana Vacková -
Instagram as a Tool for English Language Teaching: A Case Study of Educational Profiles
Lucie Pokorná -
Humor jako nástroj k efektivnímu nabývání slovní zásoby v hodinách německého jazyka
Jana Žížalová